Hur kan sånt här hända!?

Det är inte sant! Det händer bara inte, så overkligt! Det är sånt man kanske ser på film men man tänker aldrig på att det där skulle kunna hända en själv.

Hur kan man någonsin va beredd?

Jessica, som vi brukar säga så finns jag här för dig! Jag fattar verkligen inte hur detta kunde hända, helt orättvist! Hur kan det hända så nära en själv, det är ju sjukt.

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag
Du togs bort från mig alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel för en stund


Kan verkligheten någonsin komma ifatt en i en sådan situation
Även om man stannar upp..


Jag får mig alltid en tankeställare när sådant här händer. Man måste verkligen lära sig att ta vara på nuet och på varandra. Man vet aldrig vad som händer, även det ofattbara kan bryta sig in och försöra en hel familjs liv endast genom ett telefonsamtal som meddelar att en fru har förlorat sin man och att en dotter har förlorat sin pappa. Det  är hemskt! Det händer inte! Men det gör det ändå...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack älskade syster!!! Du anar inte hur bra du är, vet inte vad jag skulle göra utan dig! Jag fattar verkligen inte vad som hänt, det är verkligen helt obegripligt..och det är svårt att ta sig igenom sånan här saker. Men utan personer som dig, hade det verkligen inte gått! Jag älskar dig<3

2009-10-15 @ 22:20:41
Postat av: Henrik

Vad har hänt? :S

2009-10-16 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0