Jönköping ! :)

En galen systerdag i Jönköping och min garderob har blivit en tröja och ett linne rikare. ;) Dessutom hittade jag en sjukt mysig och gullig liten svart väska som man kan ha när man går ut. Har ju haft min gula innan. Men igår, när jag skulle till hotellet, märkte jag att den inte passar så himla bra med mina turkåsblå addidasskor.. :P Så det var då tanken slog mig att jag borde titta efter något nytt. Det känns bra, som en förnyelse. Livet har verkligen lekt med mig idag ! :) Jag tror att jag såg något fint idag.. En tappad mobil men ett nytt raggningsknep.. ;) hihi.. TACK Jossan och Bellan för en underbart rolig dag med er med mycket skratt. Ni fick mig på gott humör! :)

Dock måste jag ge tummen när på alla sliskon som finns där ute, särskilt när de är i onyktert tillstånd. Som på hotellet igår, blä, jag blir bara äcklad. Särskilt i mitt nuvarande tillstånd. Ofta man bara går fram till en helt random tjej och ger en äkligt, blöt puss på kinden. Man kan ju åtminstone säga hej innan man anfaller någon. Det är inte direkt något jag faller för i alla fall, då drar jag mig bara undan.. joou, vilka sliska typer det kan finnas alltså..

Ikväll ska jag agera chaffis åt pappa och Ann-Marie, sedan umgås med Issa. :)
Ha det bra!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0