Kamratstödjardag imorgon

Blev ganska ändrade planer.. Istället för spanska åkte jag ut till Elina för att gå ut och gå med henne.. :) Kändes som ett roligare alternativ med tanke på att jag inte hade träffat henne idag annars eftersom jag inte ska träna pågrund av min hals.. :P :( Vi snackade om allt möjligt, utbildningar till exempel. Elina ska flytta till Danmark till våren för att plugga till läkare.. Kommer sakna henne, men får ta mitt pick och pack och hälsa på henne.. :)

Jessica messade också om att det var någon kamratstödjargrej i missonkyrkan imorgon och man får giltig frånvaro om man går dit, så det får bli så. Känner att jag måste ju göra något för att vara kamratstödjare, känner att jag än så länge på tre år inte har åstadkommit så mkt.. hehe ;P Men det känns inte riktigt som på högstadiet. Där hade man på något sätt bättre koll på klassen, alla stod varandra närmare. På gymnasiet är det en helt annan grej, ofta har många kompisar från andra klasser och program som de umgås med .. Men känner att vi har en rätt bra och snäll klass så det är inga större problem..

Några kvällsord från en trött jag. Blir nog att sova tidigt ikväll..
/ n



Kommentarer
Postat av: Jenny

Thi, vad sägs om att ta tåget till Danmark ihop nån gång i vår o hälsa på henne? Sällskap är ju alltid trevligt :D



Fin bild!

2009-10-06 @ 11:28:42
Postat av: Jenny

2009-10-06 @ 11:29:06
Postat av: nathalie

tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé !! :) hihi..



tack :)

2009-10-07 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0