måndag och 25..

Pallar inte fortsätta läsa de där sjukt tråkiga och dåliga novellerna som vi ska skriva en analys om. Orka! Fattar inte hur jag ska lyckas bli färdig med den där analysen när jag inte ens kan koncentrera mig på novellerna ordentligt. Suck. Varför ska lärarna lägga en massa läxor över lovet, eller rättare sagt en lärare...

Var och käkade lunch på Nässjös nya restaurang "tjugofem" idag. Pappa bjöd men jag kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad, jag menar till och med maten hemma hos min faster igår var tio gånger godare. Det kändes ganska smaklöst och tråkigt. Och salladsbordet, kan de inte bättre? Det konstiga är att alla har sagt att det ska vara så bra och god mat där. hmm.. kanske valde vi fel dag att gå dit. Ne, Nässjös godaste restauranger stavas kort och gott Coco Thai och Akropolis.

Ska träna med Elina ikväll, är grymt taggad faktiskt, är ju ett litet tag sedan nu.. :p hehe Och imorgon blir det tjejdag med mina mystjejer! :) <3

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0