Min lördag

Hade tänkt att jag skulle plugga en massa samhäll idag men så blev inte fallet. Istället gick jag ner på stan och fixade pappas födelsedagspresent(kan tyvärr inte säga vad eftersom pappsen kikar in på bloggen ibland), men allt blev inte helt färdigt, en del som de inte hade inne saknades. Dåligt, hade de kunnat tänka på när jag fixade första delen, men jaja.. De fick kanske in det om några veckor, sa de, så i så fall få det väl bli en något försenad födelsedagspresent.

Sen var jag med Becca en stund, vi tog en liten promenad och drack te. Känns så skönt med dig vännen, behöver aldrig vara så märkvärdigt har alltid lika kul och mysigt ändå :) .. <3 Sedan bar det hem för att förbereda en äppelpaj, eller rättare sagt min och Malins berömda specialare som vi kallar Twilight-paj med vit choklad över.. ;) MUMS! Och kvällen har spenderats med pappa och Hanna. Vi har kollat på fotbollen men också zappat över lite då och då till körslaget, för Hannas skull. Synd att Sverige inte vann matchen, menmen så är det ibland. Tycker att de spelade bra ikväll i alla fall.

Imorgon MÅSTE jag plugga! Innan ungdomsgudstjänsten på kvällen som jag har lovat att delta i.. Skulle behöva vara hemma och plugga, men har man lovat så har man..

Har suttit och kollat på väldigt gamla bilder på pappas dator i typ en timme nu. Väldigt underhållande.. ! :) Jösses vad man har förändrats! Tur det, man vill ju inte se ut som en tolvåring hela livet .. ;)





Nu är det dags att åka hem och sova. Ska ju upp tidigt och plugga imorgon.. Hm, ja vi får se hur det blir med det.. / n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0