Mycket plugg nu

Sjukt mycket i skolan nu två veckor framåt. Så typiskt lärarna att pressa på allt nu innan lovet, alltid likadant. Denna vecka smahällsprov, psykologi, engelska(en artikel som jag typ fattar nada av, menmen löser sig när jag tagit en närmare titt på den hehe) Nästa vecka prov i psykologi, spanskaläxa med en massa ord, matte prov som jag känner mig helt lost på och så måste jag skriva textkommentar på Malin text också, plus höstkonsert med kören som kommer ta typ hela torsdagen... Det känns så mycket allt just nu och jag känner att jag inte hinner med projektarbetet. :/ Gah! Men jag visste väl egentligen att det skulle bli såhär, får ta tag i romanen sen när det är lite lugnare(men tänk om det inte blir lugnare!?)

Men jag åker till Micke i helgen, det gör saker och ting enklare.. Eller åtminstone så orkar jag plugga mer för att jag har något att se fram emot, typ.. ;)

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0