Till alla som visat sin omtanke!

Jag har insett under dessa dagar att jag verkligen har världens bästa och mest underbaraste vänner. Utan er hade jag aldrig klarat detta. Utan er skulle livet vara svart och inte något vidare. Ni är bara för bra! Jag älskar er så mkt, ni lyser upp alla mina dagar! Och ni vet vilka ni är!

Ett särskilt tack till Jessica, Becca, Issa och Malin som kom förbi och var hos mig hela måndagskvällen när de egentligen alla hade behövt att plugga. Det betydde så mkt för mig. Kändes skönt att ha er där, att bara prata om allt möjligt. Det har hänt så mycket tråkigt under bara en och samma vecka, så jag tror att vi alla behövde prata ut och uttrycka oss efter allt.

Det är fortfarande jobbigt och det kommer det vara ett tag. Men det är bara att fortsätta, kan inte precis sitta inne och deppa hela dagarna. Var i skolan idag och det kändes bra, mycket bättre faktsikt. Så är det när man går i en så bra klass som Spa07, man blir på bättre humör av det. Snart kommer jag vara samma glada människa igen, men det kommande lovet kommer nog behövas åt att bara tänka.

Och det gör det mycket enklare att jag vet att jag kan ringa när jag som helst vill, att vi fortfarande hör av oss till varandra, att vi kan prata om allt. Det betyder så fruktansvärt mycket! TACK!

Tack till alla er som bryr er, till alla som hör av sig, om det bara är så som ett litet sms eller en kommentar på facebook. För alla omtankar, små som stora, värmer i själen.  

Nu blir det matte! Inget vidare kul, men ändå..

/ n

Föresten så saknar jag solen nu, det skulle göra saker och ting så mycket lättare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0