Boken är färdig, äntligen! :)

Jösses, de senaste dagarna har verkligen varit uppförsbacke alltså! Sjukt! I söndags ville jag bara gräva ner mig någonstans, i måndags panik och sedan sitta uppe halva natten med alla dessa tabbar, tisdag och överskottsenergi, damputbrott hemma på syster, sedan en timmes promenad till pappa för att sitta vid datorn där istället och läsa igenom hela boken en sista gång. Idag lättnad och helt slut.

Ja, i stort sett så har mina senaste dagar sett ut. Har inte haft någon fritid alls. Har bara varit bok, bok, bok. Malin och jag skulle ha laddat upp våra böcker på vulkan redan i söndags men när inte formatet funkade fick jag panikångerst. Testade allt men inget fungerade och jag kunde inte fatta vad som var fel. Worddokument, check. A5-format, check. Allt var liksom checkcheckcheck. Så jag kunde inte ens ana mig till vad som inte fungerade.
   Sedan måndag natt mina vänner upptäckte jag det fantastiska med PDF. Behövde bara spara om hela dokumentet som en pdf fil så kunde jag ladda upp filen på tre sekunder. Lätt som en plätt. Tyvärr så hade vårt pdf gått ut här hemma så jag fick göra det i skolan. Så skönt att det löste sig. Men innan jag kom på det var inte kul alls. Trodde ett tag att det inte skulle bli en bok. Var så besviken. Visst, en bok är inte hela världen. Det klarar man sig utan. MEN! Här har jag jobbat ett helt år, offrat vartenda lov för att vara hemma och skriva, helger jag varit tvungen att välja bort kompisarna. Klart jag vill ha det tryckt efter allt slit och alla uppoffringar. Ja, ni kanske kan förstå nu varför jag bara ville försvinna ett tag. 
  
Men nu är boken äntligen publicerad !!! Och folk, vem som helst kan gå in på vulkans hemsida och köpa den. 177 kr blev det tillsist, det är endast tryckkostanden som betalas. Du kan titta, köpa eller få mer information
här! :)

/ n


Kommentarer
Postat av: TWINS

ska nog ta och se det, liknar det twilight? :P

2010-04-14 @ 19:17:35
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0