Bra dag, dock med små uppförsbackar.

Jag är trött.
Det har varit en bra dag med underbart väder och sol, men ändå är jag glad att den är över och att det är en ny dag imorgon. Fick placeringarna till projektarbetets dag idag. Jag och Malin är allt ifrån nöjda pågrund av missförstånd och fel. Men det kanske går att lösa, annars får vi ta det vi får. Så dåligt är det ju inte egentligen, det funkar ju, bara att vi måste göra om i hela vår planering. Ne, orkar inte tänka på det just nu. Och sen fick jag kommentarer från min svenskalärare på min argumenterande text och det verkade som om det mesta var dåligt med den, i alla fall så var han väldigt kritisk och tyckte att jag överdrev i det jag skrev och generaliserade och sånt där. Och jag bara känner: Jag orkar INTE mer, speciellt när jag vet att det är två svenskauppgiffter kvar att göra. Två stycken? På typ sexton skoldagar eller vad det är! Palla. Är så less på allt som heter plugg just nu. Ne, nu får det vara slut på klagandet, ska ducsha och sedan bädda ner mig under täcket.
Godnatt!

/ n


Kommentarer
Postat av: cassandra

jamen så trevligt! ja det är skit fin! perfekt till studenten!! :D

2010-04-27 @ 11:40:52
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0