Det blev shopping, bio och maaat... ;)

Hade en otroligt bra dag med Angelica igår. Vi körde in till Jönköping med bilen. Sedan övade vi på att parkera i sådär tjogo minuter innan vi slutligen gick ut. Det var varmt och jag svettades och höll andan. Men lärde mig lite nya knep av Angelica, mkt bra att ha! För er som inte vet: Jag hatar att parkera, kan bero på att jag jämt blir så nervös över att jag ska köra in i de andra bilarna så att jag kör så sakta att andra bilister får damp på mig, typ. Haha.

I alla fall lite shopping blev det och jag nu klargöra att min studentklänning är inhandlad. Ingen bild kommer nu. Men den är i alla fall vit. Ganska förutsägbart, eller hur! ;)

Vi körde runt lite i Jkpg. Åkte till Ica och inhandlade sen lunch vid halv tre. Jag var svinhungrig eftersom jag inte hade ätit sedan klockan 8 på morgonen. Kan nog se på bilderna vilken lycka det var med mat i bilen här nedan. ;)
Det blev bio. Percy Jackson. Dock under mina förväntingar, inte riktigt som jag trodde. Men bra ändå.

Maaat blev det också! Jag och Anne gick och fettade oss på Jensens med trerättersmiddag. MUMS! Jag åt världens godaste chokladmousse, oh nej, jag skojar inte. Har aldrig ätit någon godare! ;)

Varning för lockande matbilder! ;)

Lunch





Kvällens trerättersmiddag! :)





Mummamumma! ;)
/ n


Kommentarer
Postat av: Marie

Öva på att parkera är ju faktiskt rätt smart. Jag hatar också att parkera!!! Seriöst, skratta inte nu men jag backade in i en lyktstolple förra året. HAHA.. sen efter dess har jag varit precis som du! "nervös över att jag ska köra in i de andra bilarna så att jag kör så sakta att andra bilister får damp på mig" HAHAHA känner verkligen igen mig, aja xD får väl också ta och göra det sen!

2010-04-07 @ 11:35:06
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0