Estoy en Suecia todavía

Jaha.
Igår när jag vaknade ville jag helst bara gräva ner mig.
Ute var det kallt och blåsigt.
Tanken på att jag hade kunnat vara i Spanien nu kändes bara deprimerande.
Men!
Man kan ju inte sitta och deppa hela dagen.
Hängde med pappa till gymet, sedan bjöd han på en tröstfika på Thimons.
Åt en stor, fet dundergod brownieaktig muffins med någon vit chojkladmouse över. MUMS! Så gott. Kändes genast bättre efteråt. När jag kom hem var det dags för käk. Haha, lite kul att jag åt efterätten innan huvudrätten. Tss...
Efter maten stack jag till Wonderwall på pinnen. Tre tjejer från min klass och två till som hade satt ihop en konsert med en massa olika lokala band. Alla pengar de samlade in går till barncancerfonden. Köpte lotter och vann både en söt sminkväska med lite sminkprover i och ett hårvax av något slag. Träffade vänner och blev på bättre humör. Klockan halv sju kom Becca och hämtade mig. Hon tog förresetn körkort nu i veckan. GRATTISGRATTIS gumman! :) Sedan åkte vi hem till mig och gjorde rabarber/hallon paj. Malin kom vid halv åtta, även Issa och Anne lite senare. När jag gick och la mig vid ett kände jag faktiskt väldigt happy igen. Kan bero på att jag har världens bästa vänner och att vi snackat en massa om au pair och USA. :) Hihi...
/ n


P.S. Är studentresorna också hotade ? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0