Grattis Anne!

Hm, vad ska jag skriva idag?
Att när jag kom hem från gymmet så stod det atcos på bordet som jag slängde i mig.
MUMS! Underbart! ¨Skulle kunna äta tacos varje dag, så gott det är!
Onödig info.
Hm.
Högskoleprovet imorgon. Jag är inte taggad det minsta. I alla fall så ska jag nog hålla mig hemma hela kvällen så att jag är pigg imorgon. Ska se på Vampire Diaries, reprisen om sådär en timme. Missade nämligen avsnittet igår.

Och GRATTIS till min vän Angelica som blev antagen till Cultural Cares au pair program idag! :) Nu får vi hoppas på att de också ringer till Emma snart! Lycka till tjejer, och alla andra också såklart! :) 

/ n 


  


Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till din kompis! haha, det hoppas jag också ;)

2010-04-09 @ 22:50:29
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Sarah

HEEJ! Jag tror jag har bestämt mig, jag åååker! :) familjen har nu öppnat upp hela deras profil och jag har fått mitt avresedatum, 16 augusti landar jag i usa och genomgår au pair skolan! Jag hoppas innerligt att du kommer dit samtidigt så vi kan bli flightmates ;) haha! Jag hoppas på att lära mig flytande engelska också, dock är min värdfamilj svensk, men jag menar om jag umgås med andra runt om kring så hoppas jag kunna snappa upp allt, eller vad tror du?? :)



Det är helt rätt som du säger! De flesta bor på östkusten. Jag har haft matchar allt från Buffalo, Connecticut till Kalifornien. Om du vill kan jag kolla upp alal ställena för jag har kvar alla mejlen "You have a match", kanske hade varit intressant? :) Gud vad skönt det måste kännas att första känns helt rätt! Och jag hoppas verkligen det löser sig för dig nu när du ska åka och så vidare, jag håller tummarna för den 16 aug;) kanske kommer vi till ambassaden tillsammans? Absolut att vi fortsätter hålla kontakten!! Ha det super! KRAAM

2010-04-10 @ 00:16:08
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0