Högskoleprovet, andra försöket.

Börjar fundera på om studera.nu är överbelastat eller något eftersom jag inte kommer in där. Facit till högskoleprovet kunde man ju få där från och med klockan 17.00. Så kanske är det därför. Jaja. På något sätt kändes provet inte lika jobb9gt som förra gången. Tror det är bra på så sätt att göra det mer än en gång. Andra gången vet man mer om hur det går till och vad man har att vänta sig. I höstas gick jag dit som ett frågetecken i princip. Men bara för det betyder det inte är resultatet har blivit bättre.Vågar inte säga någonting än för det kan ha gått hur som helst. Men hoppas på att det åtminstone har gått bättre än förra gången. De säger ju det, att det brukar gå bättre andra gången, för de flesta. Nåja, vi får helt enkelt se hur det har gått. Poängen skickas på posten om ca en månad.  

Jag vill ha mejl från USA nu!
Att man ska vara så otålig, hehe... :P

/ n

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inte ens provat på att göra något högskoleprov :S hur känns det? svårt, nervöst?



Ja college har jag drömt om länge och jag vet att det är vad jag kommer att göra efter au pair året :) Har dock fortfarande inte en aning om riktigt vad det är jag vill läsa och vart men jag hoppas på att jag får lite inspiration nu när jag kommer till USA haha ;) Jag tror dock att det kommer att bli på nordöst kusten eller någonstans runt indiana, illinois :)



Just nu jobbar jag på coop forum och har jag gjort det flera år nu men det har blivit så dumt med allt i sommar. I och med att jag inte vet när jag kommer iväg till USA så har jag inte kunnat få något sommarvikariat så i så fall kommer jag bara att få lite rest tider i sommar, men om jag kommer iväg lite senare av sommaren så finns det stor chans att jag får jobb på ericsson i och med att min pappa jobbar där :) har du fått något jobb? :)

2010-04-10 @ 18:09:28
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vill också att du ska få mejl från USA nu!! :)Haha va coolt, ja jag flyger från landvetter, du med!? haha jag kan knappt vänta du måste åka den 16, jag kommer att hålla tummarna för dig!! Under samtalet pratade vi bara svenska, det var jättetryggt ;)haha! jag ska adda din msn, jag är heller typ aldrig inne men någon gång kanske, så ska du även få alla mina matchningar;) KRAM

2010-04-10 @ 22:51:07
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0