Långfredagen

Det blev inget Öland. Inget parkhallen i Tranås heller. Var så himla orkeslös igår, orkade inte hålla ögonen öppna. Det enda jag ville var att sova, sova. Helt himla slut var jag. Ändå hade jag inte gjort något annat särskilt på heöa dagen.
   Men nu är det påsklov i alla fall och även om jag har en hög full av böcker väntande på rummet så ska jag ändå försöka njuta lite av lovet. Ska träffa Elina på söndag och på tisdag ska jag och Angelica spendera en hel dag i Jönköping. :D Och imrgon bluir det lite påskmiddag här hemma och sedan ska jag vara med och sjunga med kören på påskmidnattsnmässan. Så lite grejer finns inplanerat i alla fall.
   Idag har jag gymmet inplanerat, ett litet påskbesök hos Hanna för att lämna påskägg och så Vampire Diaries reprisen ikväll kl 5 pm. Missade nämligen det igår. 
   Kan väl nämnas att jag och Malin fick tillbaka våra romaner igår efter korrekturläsningen. Så där är också något att göra under lovet innan allt skickas in för tryckning till vulkan.  

Vilket otroligt ointressant inlägg! 
Ja, ja. 
GLAD PÅSK på er i alla fall! :)  
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0