Matchningsprocessen är såå spännande! ;)

Good morning!
Idag när jag vaknade upptäckte jag att vi knappt hade något bröd hemma så jag ställde mig och bakade scones. Mumma! Älska scones! Så galet gott, särskilr med smör och ost på! ;)



Igår ringde Angelica mig på förmiddagen och berättade att hon hade fått sin första match, LA, Californien! OMG! Dock hade familjen försvunnit från hennes konto redan innan hon såg mejlet. Typiskt. Men som sagt så hände det ju mig också första gången och tillslut hamnade jag ju i den familjen i alla fall eftersom de kom tillbaka. ;D Så sa att det kan ju vara så i hennes fall också och att hon ska hålla koll, både i inkorgen och skräpposten. Inland kan det ju också vara så att det är något med au pairens ansökan som inte passar in på familjens ansökan. Till exempel en sådan enkel grej att au pairen är pälsallergiker och familjen har hund. Men håller tummara för Anne  nu, att de dyker upp igen eller att hon får en ny match snart! Wiiee, är så kul att följa andras matchningsprocesser nu när man redan är färdig själv. Är nästan lite besviken att min process gick så fort ibland. Haha... Men hade varit kul att få lite andra familjer som man kunde tackat nej till innan den här familjen dök upp, bara för att jämföra lite liksomOch för att det är en sådan känsla att få "You have a match" mejlet. ;D Haha, ne jag ska inte klaga. Jag är helnöjd med att jag fick en sådan fullträff på första matchen! 

Idag är det en hel del grejer att få gjort.
Jag ska plugga, gymma, städa och plugga. I princip.

Take care!
/ n

 

Kommentarer
Postat av: malin

eller hur?! nu är det fan VÅR tur (: man har sätt alla andra ta studenten, och varje student-dag har man räknat ner "3 år, 2 år, 1 år kvar" .. nu är det inte år, knappt månader .. små små dagar!



Det kommer vara så jääääääädrans skönt (: speciellt för oss som vet vad vi ska göra efter studenten ;D

2010-04-25 @ 11:25:56
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0