Mejl

Hade äntligen fått mejl av värdmamman idag. De hade visst haft det väldigt stressigt. Misstänkte det. Är ju rätt mkt att göra i Sverige också nu. ;P Vi ska bestämma ny tid för samtal, tror det blir skype igen då och invigning för min nya mickrofon. ;D Hoppas att det funkar, det borde funka! Svarade precis på hennes mejl och skrev att jag inte kan prata förrän efter torsdag nästa vecka eftersom jag åker till Spanien med spanska gruppen i skolan på lördag och inte kommer hem förrän torsdag. Så får se hur det blir. :)

/ n

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja vi har hur mkt som helst att göra nu. Jag hatar det! Men trots allt i skolan så ska jag försöka skicka in alla au pair-grejer nu så att jag kan hamna i matchning. Längtar! :)

2010-04-14 @ 23:11:17
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: sigrid

Hihi, de brukar ha lite stessigt, familjerna asså :D



Tack du, du har också fixat lite! Snyggt! Dock kan jag ju inte ta åt mig äran, men tack vara alla snälla som kan ovh vill hjälpa blev det bra :D

2010-04-15 @ 07:56:41
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Linnea

oh grym blogg! jag har läst allt om din aupair "resa"!(som inte ens börjat, haha) hoppas själv att få åka i slutet av sommaren, typ augusti! just skickat in ansökan och hoppas på att snart bli godkänt och antagen ;)

Får man fråga varför din värd mamma tyckte din ansökan va så bra?=)

Hoppas det går bra för dig! tacksam för svar!

2010-04-15 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0