Min bok!

Skaffade mig precis ett nytt konto på vulkan.se då jag glömt både mitt gamla användarnamn och lösenord. Suck. Men det löste ju sig ändå. Testade mig fram lite så att jag är mer redo när jag väl ska publicera boken. Tänk på styckebrytningar och kapitelbrytningar i worddokumentet. What ? Jag som precis lärt mig vad sidbrytningar är! Kommer behöva hjälp känner jag om det här ska bli rätt. Hoppas att malin har koll !! ;)

I alla fall. Min bok ligger på ca 200 sidor vilket betyder att den kommer kosta runt 200 kr att trycka.

Så människor, ni som planerar att köpa den på projektarbetets dag den 5 maj kan väl höra av er så jag vet hur många exemplar jag ska beställa. Det enda du behöver betala är tryckkostnaden och det kan du göra till mig på plats.

Så som sagt, intresserad av att köpa min bok den 5 maj? Ring, smsa, kommentera detta inlägg, vad som helst!
Tacktack! :)
/ n



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad handlar din bok om? :)

2010-04-05 @ 00:10:52
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, tack! :D

Din nya header är skit snygg ;)



Ja nu känns det riktigt spännande! Nu vet jag ju i alla fall att ansökan var bra och att allt bara ska skickas till Stockholm! Det händer lite nu liksom! :)



Vad går du för linje på gymnasiet? Och vad är det för bok som du har skrivit? :)

2010-04-05 @ 16:22:29
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: iss

Jag vill ha en!

Fast det vet du nog redan, men jag säger det igen ;) haha



puss

2010-04-08 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0