Prepare for Your Year!



YES!
Nu är jag på väg på riktigt! Helt galet, kan fortfarande inte fatta att jag ska bo i USA i ett helt år. Unbelieveable! Igår fick jag i alla fall hem ett nytt rosa kuvert med en Prepare for your year handbok, ett litet brev angående avresa och om vad som händer nu och dessutom ett brev till mina föräldrar om vad de ska göra när jag drabbas av hemlängtan. Hehe, kan nog mamma behöva läsa. ;) Hade också ett missat samtal på mobilen från Cultural Care så rinde upp så fort jag kom hem från dagis vid fem. Där hade de yttligare lite information angående försäkringar osv. Jag valde Erica försäkringen, hon sa att de flesta av cc au pairerna brukar välja den. La även dit sport tilläggsförsäkringen. För känner jag mig själv rätt, en lite smått klumpig person som älskar att sporta och testa nya grejer och inte vill känna sig begränsad på det planet, så tror jag att jag lär behöva den. ;) Hehe...
/ n

Kommentarer
Postat av: Louise

jättehärligt att det går så bra för dej natta! själv börjar jag bli smått orolig faktiskt, har ju bara fått en enda match sen jag blev godkänd för exakt två veckor sen! Tänk om ingen vill ha mej. Jag som vill åka redan i juli, tänk om ingen kontaktat mej? :(

2010-04-20 @ 22:12:02
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0