Studentröjan is back! ;)

Först vill jag bara säga tack för alla era gulliga kommentarer! :) Blir såå glad.
Kommentarer gillar vi, mer kommentarer åt bloggarna ! ;)

Sedan vill jag berätta att jag äntligen fick tillbaka min studenttröja igår. Hade precis tänkt att mejla iväg ett argt mejl till ABC-gruppen och fråga vart i tusan den tagit vägen. (Det har gått tre veckor när det egentligen skulle ha gått 1,5!) Men sedan låg den där i brevlådan i alla fall när jag tittade. Wohoo! Nu är mitt namn rättstavat!



Ne, nu är det dags att kila!
Ska vara på vaccinationsavdelningen om en kvart. Ska möta Malin i korsningen om ca fyra minuter.
Svarar på kommentarerna senare idag! :)

Take care!
/ n

Kommentarer
Postat av: malin

tydligen har dom speciella "au pair intyg" och egentligen ska ALLA få tillgång till sina journaler, vilket denna jävla doktorn ska titta på bara och kryssa av att jag ha tatt stelkramp liksom och sätta sin äckliga stämpel där :P fatta 800 kr för det? hahah! EN STÄMPEL?!!! det kan jag ju göra själv :P

2010-04-22 @ 16:08:23
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Christine

sv; Tack så mycket! :-)

Ja jag tyckte att det kunde vara lite roligt för både mig och många andra! :-D

2010-04-22 @ 19:40:20
URL: http://missnaenfeldt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0