Tack tjejer! :)

Måste bara berätta att jag och Angelica fick en sådan jättefin och mysig (försenad, men vem bryrs sig liksom) gemensam födelsedagspresent. Den 8 maj åker vi tjejer in till Jönköping för att äta en mysig och lyxig middag på restaurang och sedan mysa på piren. Kommer bli kalas! :D

Jag är såå förväntansfull inför de kommande veckorna. Känns som efter den här helgen kommer tiden flyga iväg och det är så mycket som kommer att hända fram till studenten om allting går som planerat med resor och så nu. Wiiieee!

Btw, skulle jag och Malin plugga igår kväll. Men det gick ju som det gick med det. Vi planerade projektarbetets dag och sedan satt vi på köksgolvet och snackade om allt mellan himmel och jord fram till klockan ett då jag begav mig hemåt. Ingen filosofi och religion gjort där inte. Äsch, det löser sig. ;P




Becca, Issa, Malin och Angelica, I love you so much! <3

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0