USA den 16 augusti !!! :D

Tänk! Trots tråk och depp i skolan idag pågrund av att Spanien kanske inte blir av är jag såå himla glad nu.

Loggade nämligen in på mitt au pair konto och såg att allt är klappat och klart.
Familjen har tackat ja och jag har fått mitt önske-avresedatum!! Den 16 augusti !!! :D Wihooo.. Kunde inte vara bättre!
Samma datum som både Marie och Sarah vilket innebär att vi kommer vara på au pair skolan samtidigt, underbart! Det bästa är att Sarah också ska åka från Göteborg, så då har jag en resekompis också.

Så jag kommer spendera ett år i West Hartford, Connecticut!

IIIHHH, so excited! Känner på mig att det här kommer bli ett galet bra år!

Och vet ni,
Idag är det den 16 april, alltså exakt fyra månader kvar till USA !
Längtar...


Lycka, så känns det nu!
Det känns så rätt!

/ n


Kommentarer
Postat av: A

okey =)

har lagt till dig nu,

säg till när du lagt till mej :D

2010-04-16 @ 16:19:13
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Louise

GRATTIS, jätte jätte jätte kul!!!!

2010-04-16 @ 16:33:14
Postat av: Moya

GUMMAN! Är så himla glad för sin skull :)



LOVE <3

2010-04-16 @ 16:41:21
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad roligt! :D Härligt att du vet allt nu och att allt är bestämt liksom, nu kan du börja planera! ;) Jag tror också att du kommer få ett himla bra år! :P

2010-04-16 @ 17:26:56
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, nu är det bara att vänta ja.. haha, hoppas det går fort! Jag vill också hitta min familj och veta när jag kommer iväg ;)



Min kompis pratade också om att hon hade det svårt på högskoleprovet pga tidspressen. Den gången som jag gör provet vet jag att jag kommer att vara sjukt nervös just av den anledningen! Jag är en person som gillar att läsa igenom texter väldigt noga för att sen svara på frågorna.., usch, jag blev nästan nervös nu även fast jag vet att jag inte ska göra det i år :P



Skönt att du har fått jobb! Och att det är på öland är ju bara ett plus!:) har du stuga där eller något sånt?



Jag har inte gjort någon video än och just har jag inte riktigt tid heller egentligen.. jag vet inte hur det blir, men det kommer nog inte bli att jag gör någon video inom de närmaste veckorna i alla fall för jag hinner knappt med något alls förutom skolan känns det som just nu. Men jag kanske gör en om några veckor när jag har lite mer tid :)



Nu vill jag bara att boston kontoret ska höra av sig och säga att det har börjat leta efter en familj till mig! :D

2010-04-16 @ 17:58:17
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Sarah

ÅÅÅÅÅHH JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAD ATT DET BLEV DEN 16:DE!! VI KOMMER ATT BÖRJA VÅR STORA RESA IHOP!! :)

2010-04-16 @ 17:58:52
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0