Onsdag!

Sorry för att jag är sämst på att blogga just nu.
Skolan har erövrat mitt liv och min fritid.
Idag fick vi typ säkert sammanlagt fem nya uppgifter.
Ja, ni hör ju!
S T R E S S
Och vissa lärare är extremt dåliga på att planera.

Vulkan ha varken hört av sig till pappa eller mig idag så jag skrev ännu ett mejl där jag skrev att jag tyckte att de kunde prioritera mina böcker i första hand eftersom jag för det första redan ha betalt och väntat i två veckor och för det andra måste ha dem till den 5 maj! Så hoppas att de har svarat imorgon. Annars är det DÅLIGT! Fegt att de inte ens ha ett nummer som man kan ringa till.


Åh, låt det gå fort till studenten nu!


Ska försöka blogga om lite roligare saker framåt helgen. Planerar för au pair inlägg. ;D



Godnatt!
/ n

Kommentarer
Postat av: Amanda

det låter ju awesome, lär vi ju verkligen göra :) vart ska du då?

2010-04-28 @ 23:20:28
URL: http://aworge.bloggplatsen.se
Postat av: Elin ♫ ☮

Hej, jag ska också åka som aupair och tänkte att det skulle vara kul att komma i kontakt med några fler svenskar :) När ska du åka och vart? :D

2010-04-30 @ 12:47:40
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0