Always something to do

Livet rullar och alltid finns det något att göra. Har funderat och kommit fram till att rastlös inte existerar i min värld längre, rastlös, vad är det ?  Jaja, Boken går väl i alla fall lite framåt, har skrivit ca en timme per dag den här veckan och det är ju alltid något. Fotocollaget bara njuter jag av att få pyssla med. Nu har dock limmet tagit slut och i väntan på ett nytt får jag sysselsätta mig med andra, viktiga grejer.

Snart endast en vecka kvar till Disney on Ice med underbara vänner i Linköping. Kommer bli fett kul. Och jo, det känns konstigt att åka dit, med tanke på att jag inte varit där sedan... Ingen aning om vad det kommer framkalla för känslor. Men har kommit på att det var bra att det blev som det blev, hade nog aldrig funkat i längden. Lättare att leva med både plugg och skrivande om man bara har sig själv att tänka på. Men skit samma, jag älskar staden och jag kommer att ha sjukt kul med mina kompisar. Yeah!

Längtar tillbaka till sommaren 2009, men hoppas och tror att sommaren 2010 kan bli minst lika bra och händelserik som förra året. Student, student, student och förhoppningsvis mera sommarjobb på Öland. Jag hoppas, jag hoppas för det är dit mitt hjärta längtar!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0