ansökan ska in, nu!

Är i full gång att kopiera min ansökan. :) (Alltid bra att ha en kopis, ifall, ifall )Nu är allt färdigt! Nu ska den skickas in! Men först ska Anne komma förbi efter jobbet om en stund och kolla igenom det innan hon åker med mig till brevlådan. Vill nämligen få iväg det innan jag åker till Linköping imorgon. Hoppas verkligen att allt är som de vill ha det nu, att mitt personliga brev är okej och att mitt collage är bra! Har verkligen lagt ner grymt mkt tid på allt så vill bara att det ska gå vägen nu.

Lite kort uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu. Imorgon åker vi till Linköping. Disney on Ice, utgång, hotell och förhoppningsvis kanske träffa både Lisa och Micke. Vi får se om vi får ihop det. Skriver mer när jag är hemma på söndag!

/ n


Kommentarer
Postat av: Emmi, au pair Jacksonville

Tack Själv!!

Disney World kommer att bli fantastiskt! Jag ser fram emot denna lilla resa enormt mycket :D

Angående min familj och ansökan skickade jag in allt så fort jag fick mitt körkort. Det tog ca 2½ vecka innan jag blev godkänd i Amerika så att familjerna kunde se min sida. Det tog ca 3 veckor innan jag fick kontakt med den familjen jag valde, och vi matchade med varandra efter 1 vecka :)



Fråga på om du har några funderingar!

Lycka till :)

2010-02-12 @ 21:05:10
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0