Fotocollage



Ja, såhär ser det just nu ut på mitt bord. Foton hit och foton dit, klippa här och klippa där och så lite lim varstans. Så är det att göra fotocollage. Men ikväll har jag bara hunnit färdigt med en sida, eller inte ens den är helt färdig, men nästan i ala fall.

Ja, vad ska man säga? Jag visste att det skulle bli såhär. Hade egentligen tänkt att skriva hela kvällen lång.. Men blev det så? Nejdå, självklart inte. Borde jag har förstått när jag framkallade bilderna. Suck på mig. * Dock måste jag ju faktiskt få detta gjort också och det var så himla roligt att jag inte kunde sluta. Nu; Städa innan sängen. Inte riktigt lika kul.. :P

Ska göra världens bästa collage, sedan skickar jag in min ansökan. :)
/ n

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hej Nathalie!

Vad roligt att du har hittat till min blogg och att du finner det underhållande. Det tackar jag för :)

Angående min bok tog det ca 2½ vecka från det att allt material var inskickat och klart. Jag beställde en större mängd upplaga så det kanske tog lite längre pga det. Vad roligt att du också skriver en bok, dem blir verkligen bra tryckta på vulkan. De är så hjälpsamma och duktiga. Dock tycker jag att du ska vara ute i god tid, för man vet aldrig hur lång tid det kan ta. :) Lycka till och hör av dig igen om du undrar över något :)



Emmi

2010-02-03 @ 16:53:08
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0