Idag flöt det på

Har faktiskt varit väldigt duktig och fått en hel del skrivande gjort idag, vilket känns toppen. Gick väldigt lätt att skriva idag och det kändes som om jag inte fastande någonstans som annars händer väldigt ofta. Har fått klartecken från vulkan att det tar ca 2-3 veckor att trycka upp boken från det att man skickar in och beställer exemplar. Att veta det gör planeringen lite lättare faktiskt. Men kommer nog försöka skicka den lite tidigare för att vara säker på att allt blir färdigt till projektarbetets dag. Så inlämningen till Stina får nog stå fast vid den 20 mars, min 19 årsdag, då också New Moon kommer ut på dvd. Den dagen jag har boken i min hand kommer vara en sådan lycka. Tänk vad skönt när allt är över och jag slipper att hela tiden känna denna tidspress. Missförstå mig inte nu, jag älskar ju att skriva, det är inte det jag menar. Det är bara det att man hela tiden har pressen på sig för att bli färdig till deadline. Man vill ju inte heller att det bara ska bli något ihopslängt slarv, jag vill att det ska vara bra och för att det ska bli det kommer det även krävas en del genomläsningar innan man skickar in allt. 

Hejhopp sportlov, jag har på känn att det blir mycket plugg och få sena kvällar.  ;P

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0