Känner på mig att det blir en bra torsdag :)

Jag sov ända till halv tio idag, längsta på hela lovet.. sköööönt. Kunde behövas efter en händelsrik natt, haha ;) Vi befann oss hos Eric som fick för sig att han skulle klippa Jim som gick med på det så Eric tog fram saxen och lekte frisör på toaletten och.. ja, resultatet blev som det blev. no comments. Men då vet man ju i alla fall att man inte ska gå till "Grönqvists salong" om det inte ska sluta med att man måste raka av hela håret för att man har en kal fläck mitt på huvudet. Stackare..


Inget dagis idag i alla fall, blir att gå dit imorgon istället. Folk kanske tycker tt det är konstigt att jag går dit utan att få någonting för det när jag redan har barntimmarna som räcker för att kunna ansöka som au pair. Men om ärligheten ska fram så trivs jag med det. Jag tycker om att vara där, jag älskar de små barnen och man får så himla mycket tillbaka. Tänk när du är depp och inte på världens bästa humör, men så kommer du dit och möts av ett stort leende och hela ansiktet utsrålar bus och glädje bara för att du kommer. Det ÄR underbart, man blir så himla glad. :)  

Men idag ser i alla fall planeringen ut så att jag ska till gymmet en sväng. Jossan och bellan skulle hängt med på sina gästpass idag men Bellan mår inte bra så det får bli någon annan gång. Sen så ska jag nog träffa Karin en sväång ikväll också, kommer bli supermys med lite kladdkaksbak och sådär. :) Sen sova hyfsat tidigt så jag är tillräckligt pigg för att umgås med barnen imorgon. :D

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0