My kicks !

Tycker fortfarande att mitt liv känns väldigt händelserikt just nu. Men jag njuter av kicken det giver min vardag.. :) 

Skrivandet verkade flyta på ganska bra idag och snart ska jag dra mig till gymmet. KICK!
Imorgon har jag sånglektion, sen ska jag trlogen om det blir som jag planerat gå till stan och framkalla bilderna till fotocollaget. Au pair drömmen ger mig en stor KICK!
På onsdag blir det kanske coco thai och senare Kick&box på kvällen. dubbelKICK!
På fredag, träffa vänner och gå till nattljud. KICK!
På lördag blir det bio med Becca i Jönköping. Prinsessan och Grodan. Längtar redan! ;) KICK!

Fyra månader kvar till studenten och massa saker som ska hända innan det. 
Bli färdig med boken. 
Trycka boken. 
Hålla boken i mina händer. 
Projektarbetets dag. 
Spanien, Torrevieja med spanska gruppen i steg 5. 
Körresa? 
Elina som kanske kanske kommer hem på påsklovet. 
Balen!
Studentfest!
Och tanken på att det kanske blir en stundentresa (?) i alla fall ger mig KICK KICK KICK!

Just nu känns det enklare än vad det borde göra och deppkänslan från i torsdags är som bortblåst, väntar dock fortfarande på den där stressexplotionen. Förr eller senare kommer den. Kanske imorgon, kanske nästa vecka.. Men hoppas att den dröjer..

Friends, you are my kicks in life!

Nu ska jag till gymmet!
/ n


btw, så sover jag ordentligt igen! är det inte underbart!?

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHA Låter helt underbart vännen!! <3 Massa kickar är super! :D Saknar dig, hoppas du har kvar kickar till när jag kommer hem! ;)

/E

2010-02-06 @ 11:33:32
Postat av: n

Jag har alltid några kickar på lager tills du kommer hem vännen :) åh, saknar dig till tusen! <3

2010-02-07 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0