Pirrigt

Okej, nytt från au pair fronten. Som sagt så skickade jag in min ansökan i fredagskväll. Anne kom hit och kollade igenom allt först, hade ju lovat henne det. Jag fixade det sista och sedan skjutsade Anne mig till brevlådan för att lögga på det. Hon höll upp brevlådsinkastet och jag la ner det. Vi var helt exstas, hoppade och skuttade. Hur ska då bli sen när allting är färdigt och man vet vart man ska åka, när osv. Haha ;) 

Igår innan jag tog mig till gymmet såg jag att jag hade fått ett sms av Anna. Hon hade fått min ansökan och a att allting såg toppen ut. Nu ska hon bara få tag i alla mina referenser innan hon skickar allt vidare till Stockholm. Ohh, så pirrigt det här är. Det pirrar till av bara tanken. ;) 

Igårkväll kände jag verkligen hur jag bara ville härifån. Men jag vet att så fort jag lämnar tryggheten i den lilla staden kommer jag längta tillbaka. Eller det är vad jag vet av erfarenhet. Grejen är att det är ju inte själva Nässjö jag i så fall kommer längta tillbaka till, det är ju familjen och vännerna. Men jag tror det blir bra för mig att komma iväg, få se annat, träffa nya människor, få nya erfarenheter och en gång för alla sätta språket. 

Vi får se hur det går.. 
pirr pirr pirr  
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0