Toppenhelg!

Som jag redan avslöjat i ett tidigare inlägg så har jag haft en toppenhelg. Började med en storstädning efter skolan i fredags, fortsatte sedan med Buzz-spelande med Martin och Lilja innan vi drog oss vidare till nattljud för att lyssna på Becca och resten av musiktillägget. :) Senare åkte jag, Becca, Martin och Lilja raggarrundan på stan och gjorde lite väsen av oss ;) hehe.. Blev lite lek och så med bilen också och jag had verkligen en toppenkväll med dessa roliga, underbara människor. :) Var dock lite yr och illamående när jag gick och la mig senare.. Men skit samma..

På lördagen åkte jag och becca som sagt in till Jönköping för att ha BeccaNattaDag. :) Som alltid blev det väldigt mysigt och lyckat. Shoppade lite på Gina Tricot och hittade ett supermysigt café där vi både lunchade och tog en fika på maten. Sandy´s, dit kommer vi gå igen. En underbart bra och mysig biofilm på det och det kunde helt enkelt inte bli bättre! Tack Becca för en underbart mysig dag med dig, du är helt underbar och så bäst! :) <3

På kvällen var det tjejkväll hos Issa. Där fick vi supergod vegetarisk lassange och den himelskt goda kladdkakan som Issa och Malin är så himla bra på att göra. :D Vi såg på Melodifestivalen och en väldigt bra film, kommer dock inte ihåg vad den heter. Melodifestivalen ja! vad ska man säga?! Sämsta deltävlingen typ, väldigt dålig kvalitet på alla låtarna, var typ bara en som jag fastnade för lite och den gick inte ens vidare. ;P Och Ola har gjort ännu en låt till mig, dock är den förra mkt bättre tycker jag.. ;D Btw, vad har hangjort med frisyren? Inte snyggt, men men, tur att hår växer ;)

Ha det underbarT!
/ n

Bara för att jag superdiggar den här låten ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0