Disney on Ice was amazing!

Min helg i bilder! :)


Becca och jag taggade.


Lingan: Men ska du inte fråga om en påse istället.
Lilja: Ne, men vi kan väl busa lite.
Haha !


Hade ett superbra och mysigt hotellrum. Becca och Lingan testar de lyxiga sängarna ;)


Martin och Lingan tyckte att Monkeys provhyttar var som lustiga huset.




Jag och Becca trivs som fisken i vatten bland alla disneygrejer..




Slush i en guppy/ Blunder ;)


På plats i cloetta center


Disney on ice


Lejonkungen



Lilla sjöjungfrun





Lilo och Stich





Peter Pan









En av de bästa helgerna på länge med underbara vänner. Disney gör mig så lycklig !! :) Det var verkligen imponerande så duktiga de är! <3

Linköping har ungefär lika många trafikljus som Nässjö har rondeller. "Om det inte blir grönt nu går jag ut och målar er gröna"
Haha, ibland funkar det att hota trafikljusen för att få som man vill.. ;D

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0