Ny blogg blir det !

Det var dags för en nystart.
Så kändes det.
I denna bloggen finns inlägg sedan två år tillbaka.
Båda glada och ledsna, roliga och tråkiga, galna och knäppa inlägg skrivna med mina fingrar på tangentbordet.

Men nu kommer mitt liv att drastiskt ändras.
USA kommer bli så stort att det kändes som om detta år kommer behöva en blogg för sig.
Så jag avslöjar här med att jag har skapat en ren au pair blogg.
Denna kommer alltså bara handla om det som rör au pair fronten för er som endast är intresserade att läsa om det.
Ger inte ut någon andress till den bloggen än eftersom jag inte hunnit fixa till den något. Lovar attt göra det när den är redo för läsare.

Denna blogg kommer för övrigt att finnas kvar och jag kommer fortsätta blogga härifrån. Vill ju inte bara radera allting efter alla dessa timmar jag lagt på bloggen. Nejtack. Men när mitt stora äventyr i USA börjar kommer jag helt att byta, i under min tid där. När jag kommer tillbaka till Sverige får vi se vad som händer.
/ n

Kommentarer
Postat av: marie

Wohoooooo ge mig adressen fort som attan sen när du är klar ;)

2010-07-08 @ 21:03:50
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har 2 månader, och jag längtar verkligen bara! Men det kanske ändras :P



Jag ska köpa väska, men jag vet inte vad för nån..



Kul att du gör en ny au pair-blogg! Du får säga till om du vill ha hjälp med designen :)

2010-07-08 @ 21:59:53
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Om vi skall göra det.. Först efter du skrev om det i din blogg har jag vågat erkänna för mig själv att det är okej att känna så... :)



Fick mail av den nuvarande Au pairen in min familj och även en kompis till henne så nu känns det grymt. Vill bara åka nu nu nu nu! :D verkligen att vi skall ses. jag skall lära mig allt så visar jag dig sen! ;)

La till dig på facebook med, hoppas det var okej! :)

2010-07-08 @ 22:36:20
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag känner detsamma vännen! blir nog så för min del med! ;)

2010-07-10 @ 01:14:00
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0