Det kungliga brudparet

God Kväll!
Sjukt trött jag är..
Har suttit hela kvällen och försökt hitta ljudet på datorn. Det har försvunnit... :( Fattar inte vad som är fel.. Har kollat alla ställen på datorn, alla ljudinställningar känns det som.. suck. Jag behöver ju ljudet om jag ska skypa.. Kanske finns det någon dold inställningsknapp jag har kommit åt?
Ge mig en datatekniker, tack!



I alla fall så var resten av tiden i Stockholm bra. Kände att min lilla minitripp dit satt fint. ¨Fick sammanlagt tre timmar på stan, lunch på Thai-restaurang och med pappa. :) Vid konserthuset hände det grejer kan jag säga, jag fastnade där. Stod och kollade i ungefär en timme på alla fint uppklädda människor som skulle gå på den kungliga konserten. Hörde att Victoria och Daniel också skulle gå på den röda mattan men orkade dock inte vänta så länge så gick till puben där pappa och hans kompisar satt och gjorde de sällskap med en latte. När vi satt där åkte det förbi bussar med kändisar och massa poliser runt omkring. Och tänka sig, strax efter åkte också självaste kungliga brudparet förbi i en svart bil. Jag såg dem! De vinkade. Och jag hörde jublet från konserthuset när de anlände till röda mattan. Ganska coolt ändå. Har sett lite klipp från bröllopet nu efteråt och måste säga att det var väldigt vackert alltihopp. Visst har det spenderats mkt pengar, för mkt egentligen enligt mig. Väldigt mkt uppmärksamhet kring allt och jag som många andra har tyckt att det varit överdrivet Men det var vackert, det VAR en stor svensk händelse, det kan man inte komma ifrån.



Nu ska jag sova.
Natti natti!
/ n

Kommentarer
Postat av: marie

SV: Haha men eller hur! Väldigt.. overkligt, eller hur ska man säga. Man har liksom bara pratat över nätet sen plötsligt ; tjena! Haha :D Inte alls långt kvar nej! Börjar bli nervös och det är bara USA som snurrar i skallen just nu...



Förresten, coolt att du hann skymta kungligheterna ;) Hoppas du har det bra i Öland förresten :) Kram!

2010-06-21 @ 00:04:44
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Ja men precis :) Jag kommer att åka 16 augusti. Har de som preliminärt datum och förmodligen blir det då jag kommer åka :) Så då ses vi i new york :):) Kul att vi ändå kommer bo i närheten av varandra, även fast det inte är så nära ;) Kul att det är många i Boston området :)

2010-06-21 @ 16:49:09
URL: http://aupairelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0