Eclipse



Eclipse, premiär igår natt!

Jag har fortfarande inte och vet fortfarande inte när jag kommer att se den!
Det är lite svårt när man är fast här och jobbar varje dag till typ 18, 19...
Men nästa vecka ska troligtvis jag, Lisa och Emma ta oss in till Kalmar för att se den.
Spännande!
Har dock inga förväntingar alls inför denna filmen, tyckte det var den sämsta av de fyra böckerna om man måste välja vill säga.. 
Men vi får se, New Moon var jag ju mkt positivt överraskad över. Kanske kommer också Eclipse göra mig Twilight galen igen... ? 
/ n 


Kommentarer
Postat av: Christine

sv; Ja jag har läst böckerna och jag har sett alla filmer hittills! Och Eclipse är den bästa!! :-D

2010-06-30 @ 23:31:41
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Christine

sv; Ja jag har läst böckerna och jag har sett alla filmer hittills! Och Eclipse är den bästa!! :-D

2010-06-30 @ 23:31:41
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0