Hälsoundersökning

Igår öppnade ätnligen min nya vårdcentral och jag kunde ringa dit och boka hälsoundersökningen. Jag sa att jag bara ville ha en tid så fort som möjligt och att jag kunde redan onsdag, nu idag. Så om två timmar ungefär, kl 11 ska jag dit och låta en läkare skriva på det där pappret. Har ingen aning om vad det kommer kosta, hade inte ens en tanke på att fråga det. haha. Vill bara få det gjort nu.
   För övrigt har jag tänkt att ta en kopia på mitt nya pass och skicka iväg till CC. Polisregisterutdraget hade visst också komit under min vistelse i Turkiet, så det ska också skickas med. Väntar nog dock till nästa vecka så att jag får med mina slutbetyg också. Flyttar ju till Öland om en vecka för att jobba i lite mer än en månad, så ska försöka bli färdig med alla visumhandlingar och sådant innan det. Men just nu kommer balen och studenten i första hand. Är ledig idag, men har som sagt sjukt mkt grejer att få gjort. Har till och med gjort en lista på allt jag ska göra så att jag kan kryssa i när allt är gjort. tsss...

Studentbalen imorgon.
GALET!
Känns som om jag inte har någon koll.
Student på lördag.
KNÄPPT!
TIDEN SPRINGER IVÄG!


/ n

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tar också studenten på lördag! :D

2010-06-02 @ 23:20:59
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0