Underbar Midsommarhelg

Har haft en underbart skön ledig dag på ett soligt och varmt Öland. :D
Kan knappt fatta att midsommarvädret blev så bra som det blev. Inte en droppe regn på heeeela helgen, vad jag märkt... Däremot var det ändå inte alls lika mkt midsommarfirande folk på Öland som förra året. Visste ni att Köpingsvik och Borgholm tappade ungefär 50 procent av besökarantalet förra året. Illa! Dock inte konstigt efter knivmordet och det som hände förra året, i kombination med all skrämselteknik inför i år. Jaja, jag hade kul ändå. :D Även om det inte kan jämföras med förra året, men det har ju också sina orsaker... ;P

Den största överraskningen i fredags kom när vi hade gått ner till campingen. Jag såg två welshar stå lite längre bort. Hm, tänkte jag, det där är ju samma hundras som mina vovar. Så tittar jag på den ena. Men jösses vad lik den är Vanja. Kollar på den andra. Men ofta, den var ju skitlik Lima! Hur... Vänder upp blicken och upptäcker att det är mamma och Sören som står där. Jag springer fram och anfaller mina små liv. Åh, vad jag hade saknat dem, blev så otroligt glad! Mamma och Sören bara garvade och frågade: Har inte Jossan och Bellan sagt något. Öh, ne de hade inte sagt ett ljud. Haha ;D Suprised! Så de var alltså också på Öland under Midsommarhelgen eftersom 80 % av barnen befann sig där. Såå kul!  

Mina sötnosar!




Imorgon är det dax för jobb igen.
Men jag klagar inte. Vad skulle jag ha att klaga på liksom?
Jag tänkte på det idag när jag var ute och sprang,
tänk, egentligen är det värsta drömsommarjobbet och på Öland också!
Där man vill vara på sommaren liksom. ;D
Sedan är det bra lön och härliga människor.
Hur bra som helst.
Säger som mamma sa till mig för ett tag sedan: Njut nu! Nästa sommar kommer du ju inte kunna vara där..
Så sant!


Tack i alla fall till Becca, Martin, Lilja och alla andra (typ som pappa, Jossan, Bellan mfl) som gjorde min midsommarhelg!
Och just det, ett STORT Lycka till i USA, Emma!

God natt!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0