Angående matchen...

Hej!
Nu är jag tillbaka.
Det blev lite galet där. Hade ju "bara" tänkt att kolla mejlen innan träningspasset började. Hehe :P Och ja, fick ju som sagt lite panik. Men nu har jag kollat upp lite. Matchen finns inte på mitt konto. :( Så förnmodligen har den redan blivit borttagen. Surt, när man inte ens hann få reda på vad det är för familj mer än att de bodde i West Hartford, CT.
Men ska ändå ringa CC imorgon och fråga. Dessutom måste jag kolla upp det här med fotocollaget också som fortfarande inte har kommit upp.

Ha det bra allihop!
Ska lägga mig i tid ikväll.
/ n

Kommentarer
Postat av: marie

Ja vem vet, det haar hänt att matchen kommit tillbaka för vissa :) Men annars får du en ny match snart! :D

2010-03-17 @ 23:26:52
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0