angående USA...

Kom på en sak till..

Om allting går som planerat så åker jag till USA om exakt 5 månader. 5 månader, det är ju ingenting! typ. Men än ska vi inte ropa hej, för först ska jag göra en video, jag ska bli matchad med familjer för att tillslut finna den framtida värdfamiljen. Allting måste ju kännas bra. När jag väl har fått en familj och fyllt i allt som ska fyllas i och allting är prickat och klart, ja då vet jag när det blir av. Än så länge är ju den 2 augusti bara preliminärt, kan ju hända att det blir mycket senare. Beror helt på hur lång tid matchningen kommer att ta och så. Men jag ser fram emot det med spänning i hela kroppen.

Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag finner den där perfekta familjen för mig som jag kan bli en del av. Trots att jag kommer vara där för att jobba och tar hand om en familjs barn så vill jag ändå bli en del av den, som ett extra storesyskon till barnen. Jag vill känna gemenskap med familjen och kunna umgås och ha kul tillsammans. Känna att jag trivs både med barnen ocg föräldrarna. Det är så jag önskar att det ska bli..´


Ne, men om man skulle ta att plugga lite mer naturkunskap nu...
/ n

Kommentarer
Postat av: sigrid

Exakt så vill jag att det ska kännas så med! En storasysyter inta bara en arbetare liksom :) Hoppas du får ngn matchning snart :)

2010-03-07 @ 17:22:18
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0