För mkt måsten

Mejlade CC igår om en kort fråga. Undrade om man kan ladda upp en video nu och sedan byta ut den mot en ny senare om man vill. Det tog inte alls lång tid att få svar och ja, det funkade. Man kan ladda upp en ny video senare om man inte blir nöjd. Mkt bra. Då ska jag slänga ihop en video så fort jag hinner som jag kan ha så länge. Sedan funderar jag på att göra en bättre med mer arbete bakom under påsklovet. Har så himla mkt just nu så jag hinner inte. Boken ska vara färdig om EN vecka, därför är jag hemma och skriver ikväll.
Sedan blir det engelska uppsats, psykologiuppgift, psykologiuppsats, religionsredovisning, filosofiredovisning, matteprov.
Jag säger bara det: Skolan blir min död.
Jag kommer inte ens komma iväg till USA för jag hinner dö av stress innan det.
Eh, ne då, det får vi inte hoppas.
Jag klarar det här.
Det löser sig alltid.
Jag ska klara det här!
Om jag inte bara hade så höga krav på mig själv hela tiden.

Nu ska jag fortsätta med skrivandet. Ska försöka hinna med att skriva loggbok ikväll också om jag orkar. Imorgon blir det upp och träna kick&box med syster. Ska försöka komma upp i tid så jag hinner skriva lite innan. Sedan blir det bok fram till kvällen innan jag ska till Becca för räk och vin mys.
Haha, vilket liv jag har...
Så är det!
Ha en underbar helg!
/ n


Kommentarer
Postat av: malin - blivande au pair

taaacckk! :D jo det känns helt okej, känns inte ännu som en familj som jag bha, ÅHÅHÅHHH VAD KUL!!!, men a som sagt, vi har inte pratat ännu, bara fått se pytte lite om dom och sådär :P så vi får väl se vad som händer, haha, kul är det åtminstone (:

2010-03-15 @ 20:11:58
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0