Hjälp med förberedelser

Jag tror inte jag kan tacka min kära vän Angelica nog för allt stöd hon är för mig i den här processen. Hjälpen igår var verkligen guldvärd. Vi satt uppe här till 00.00 och anteckade frågor plus funderade över vad för slags frågor jag kan vänta mig att få från familjen. Dessutom snacka vi engelska under nästan hela tiden. Och ni som känner mig vet att jag har problem med uttal på vissa ord, vilket är ganska många. Ännu värre blir det när jag är nervös och man kan väl säga att det är min engelska som jag är mest nervös inför ikväll. Men Anne hjälpte mig en massa. TACK GUMMAN! :) 

 

Och visste ni inte redan det så håller Angelica också på med sin ansökan nu. Hon ska skicka in den i april sen är hon också på gång. Fy vad kul. Min kompis Malin ska också åka och det ska bli så kul att dela allt det här med dem. Vi har sagt att vi ska hjälpa och stötta varandra och det känns så skönt att veta det! :)



/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0