MATCHEN TILLBAKA!

Jag trodde aldrig det här men jag har blivit matchad med samma familj igen och nu ser jag en massa information om de på min sida också!!

Och inte nog med det!

Det bästa är att mamman i familjen hade skickat ett mejl också!! Hon skrev att de älskade min ansökan och att hon gärna ringer mig på söndag! :) ÅH, Can´t Wait!! Så nervös!

Men inom en halvtimme ska jag både ha hunnit ducha, göra mig o ordning, och tagit mig till Ica för att träffa Malin. Så måste nog dra nu. Men utlovar mer informartion senare. Kolla in imorgon vet ja... ;) tss..
/ n

Kommentarer
Postat av: Nathalie

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Hoppas du får en jättebra födelsedag! :D

2010-03-20 @ 09:58:12
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0