Min måndag och tiden flyger förbi

Får panik över att dagarna bara rinner iväg. Har inte hunnit jobba något alls med boken idag, trost att jag hade två inställda lektioner och kunnde bege mig hem vid 11. Istället satte jag på datorn och kollade mejlen, plus läste bloggar. Vips, så var klockan kvart i tolv. Dags för käk kanske. Jag snodde ihop en dundergod köttfärspaj, måste säga att jag är grym på det. Haha ;D. Mamma blev överlycklig när hon kom hem under lunchen och såg att det fanns mat färdigt. Så åt vi och sedan hängde jag med mamma till dagis. Gick in till femåringarna den sista timmen där de frågade om jag ville jobba som vikarie imorgon. WOW! En sådan chans hade jag inte väntat mig att få när jag beslutade att börja gå dit och hjälpa till frivilligt. Men nejtack, tyvärr blev svaret. Attans att man måste till skolan. Hade lätt viljat jobba imorgon annars. Men kul att bli tillfrågad i alla fall, kändes som en push, en bekräftelse på att man faktiskt är rätt bra trots allt. ;)
   Väl hemma typ tjugo i fem snackar jag med Angelica i telefonen en stund innan jag säter mig vid datorn igen. Denna dator och dessa bloggar, får snart bli förbud. Sedan iväg till gymmet, tränade en timme, gick hem, käkade, duchade och nu här. Men nu är det dags att skriva lite tror jag allt...
hejhopp!
/ n


Kommentarer
Postat av: Marie

åååh nej vad störigt! :( Går inte det att ändra formatet på något sätt ? :/ Borde väl finnas något sätt?

2010-03-09 @ 10:52:36
URL: http://lifeinteusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0