Nahalie, det är visst jag det.. ;P

Jaa, men nu har jag ju inte skrivit något här på några dagar så kanske är dags..
Vad har hänt?

Lördag: Tränade kick&box med Jossan. Var dock tvungen att avbryta sista tjugo minuterna pågrund av att jag blev yr och mådde illa. Vad är det om liksom? Brukar ju aldrig behöva avbryta ett kick&box pass och så jobb9gt var det inte. Sedan skrev jag typ halva dagen, minst! På kvällen var det melodifestivalsmys med Becca, Martin och Lilja. Räkor, ost, kex, bahuetter och skagenröra mumsade vi i oss. Och så lite vitt vin på det. ;)

Måste också säga att jag är så otroligt glad för att Anna vann. Sjukt kul! Tyckte att hon hade den mest känsladdade och bästa låten i år. Hörde den faktiskt för första gången i lördags och kände direkt hur mkt jag tyckte om den. En typiskt "natta-låt" som jag skulle uttrycka det. Sedan hejade jag också lite på Darin i mitt hjärta bara för att det sitter kvar sedan de tidiga tonårsåren. Sen tycker jag att hans låt också var grymt bra. Men tillbaka till Anna¨.
Jag tror och hoppas på henne!
Läste att den europeiska juryn hade bedömt hennes chanser i Eurovision som låga. Att hon inte är något "utstickande". Skitsnack, säger jag. Som om inte Marlena Ernman var tillräckligt utstickande förra året. Och hur gick det för henne då?
   Okej, jag är inte någon melodifestivalsexpert men så mycket kan jag säga att jag tycker att Anna är en riktigt bra artist med en personlig röst. Och jag bara älskade att hon gick emot strömmen och hade converse på sig istället för tio centimeter höga klackar. Det är coolt om något! Men i slutändan vann hon mitt stöd pågrund av den underbara låten. Så nu är det bara att hoppas att det går vägen.



Söndag: Skrev hela dagen tills jag mådde illa. Var ute och sprang en joggingrunda. Pluggade religion. Hel pluggdag utan paus skulle man kunna säga. Jag var på g, eller så var jag bara så fokuserad att jag inte kunde sluta. Inte konstigt att jag haft ont i huvudet idag.. ;P

Måndag: Fick våra studentkläder. Jag hade beställt en hodd och studsade till elevrådsrummet för att hämta den. Men självklart var det fel på den. Gissa! De hade glömt t:et. Nahalie stod det. Ofta man glömmer t:et. h:et hade varit en sak. Men t:et? Inte acceptabelt. Den skickas tillbaka så att de kan fixa det så att jag kan få en ny tröja. Dock kanske det dröjer en månad ungefär. Nåja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som sagt.

au pair fronten har det inte hänt någonting nytt. Mitt collage har fortfarande inte kommit upp på min profilsida. Är det inte uppe nästa vecka tänker jag ringa och tjata på dem.

/ n

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Joina min grupp om du har facebook! :)



http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=10150144302215319&ref=ts

2010-03-15 @ 20:54:51
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0