Öland i helgen, kanske...

Pappa frågade om jag ville följa med till Öland fre-lördag. Är sjukt sugen om jag ska vara ärlig. I så fall skulle jag få åka med farmor, faster och Tomas tidigt på fredag morgon. Grejen är ju den att jag förmodligen kommer hem sent torsdagnatt eftersom vi som planerat ska ut ett gäng i Tranås och dansa. Menmen vi får se hur det blir. I så fall blir det ju inte plugg ändå. Haha. Makalös alltså.
   I och för sig så är det ju ganska dött på Öland så här års. Men det är det att jag saknar det. Mitt Öland! Havet, kusten. Även om det bara är början på april. Så sugen är jag trots allt. Skulle vara bra för min bok också. Lite grejer jag måste kolla upp nämligen.

Vi får se !
/ n

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0