På tal om vampyrer

tjing! Se vad jag har hittat.. :) Innan ens New Moon har hunnit komma ut på dvd förrän den första minitrailern till Eclipse släpps. Men på något sätt har jag inte alls lika mycket förväntningar som jag haft på de förra filmerna. Tror det är för att jag tycker att det är den sämsta av de fyra böckerna. Kändes på något sätt bara som ett onödigt mellanting, men sedan kan jag hålla med om att Bellas och Edwards relation till varandra blir ännu starkare där så antar att den är nödvändig ändå. Men man vet ju aldrig, tyckte ja att andra filmen var bättre än första fast älskar ju twilight mest om det är fråga om böckerna. Ja, ja. Ska bli kul att se filmen när den har premiär i juni i alla fall, tss.. Hoppas att den blir lika bra gjord som New Moon så de inte går tillbaka till "twilight stadiet". Ska nog hinna läsa boken en gång till innan så jag känner mig laddad för att se den. :)

Väldigt kort, förstår inte riktigt varför de gör en så kort trailer och lägger ut. Men ja, ja..





På tal om vampyrer så är det ju Vampire Diaries ikväll. Jag är verkligen helt fast i den serien nu. BÄSTA på läääänge! :)




/ n

Kommentarer
Postat av: malin - blivande au pair

nej jag kan inte heller måla mina egna naglar :P haha.

Ja men det är ju det enda som cirkulera i huvudet, om man är as dålig liksom? men sant så sant, hellre att vänta en månad och hitta dröööömfamiljen, istället för att få 7 familjer per vecka där alla är värdelösa ;P

2010-03-11 @ 19:14:43
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Älskar den serien! :)

2010-03-11 @ 20:14:22
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vänta jag tror inte att jag svarade tillbaka på kommentaren du skrev sist..

Jag håller iaf på att skriva alla papper och brev och gör collage och sånt. Men jag hoppas att jag blir klar snart så att jag kan skicka in allt.

Ditt preliminära datum var 2 augusti va?

Jag vill också åka då någonstans, eller typ mitten av juli. :)

2010-03-11 @ 20:17:47
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Elina

Wieee :D Haha fattar inte att de redan släpper delar? Men det var ju bara bra!! Men håller med om att denna var sämre än andra boken. Men men , filmen ska ju ses ändå! ;)

Saknar dig <3

2010-03-12 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0