Samtal med CC

Ringde CC nu i eftermiddag för att fråga vart mitt collage tagit vägen, skulle man inte se det på sin inloggningssida? Men jo, det är ju meningen att man ska göra det. Hon sa att det borde komma upp i slutet av veckan och att jag ska kolla då. I första hand lägger de upp de au pairer som ska åka iväg i april och maj nu så antar att jag ska ha lite tålamod bara.. ;P Hon uppmanade mig också att göra en video. Jo, jag började men måste börja om på nytt och så förklarade jag min lilla tabbe. Sa at det kanske tar någon vecka innan jag blir färdig med tanke på att jag har så mkt i skolan nu. Men det var ingen fara, det viktiga var att jag hade börjat fundera på det, sa hon. Frågade också om mitt pass som bara gäller till april 2012 och hon tyckte absolut att jag skulle byta ut det innan jag åker med tanke på att passet måste vara giltigt så mycket som ett halvår till när jag kommer hem. Och tänk då om det skulle bli så att jag vill förlänga och då inte kan göra det bara för att mitt pass inte håller tiden ut. Vore ju inte så kul. Så ett nytt pass ska alltså fixas!
/ n





Kommentarer
Postat av: malin - blivande au pair

Hello (: hittade din blogg precis, såg att du också ville åka som au pair! när hade du tänkt dig?:D

2010-03-09 @ 22:02:20
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0