Önskelista

Fem dagar kvar till min 19-årsdag. (19!!?)
Har nu börjar fundera på vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Hm..
Pengar är ju bra och pengar lär behövas inom den snaraste framtiden när jag ska till både Spanien, Stockholm och Turkiet.
Dock är pengar rätt opersoligt och tråkigt också.

Borde jag skriva en önskelista?
Har funderat lite och här kommer én liten lista i alla fall:


1. Jag varit inne på stadium och suktat efter den här adidaströjan hela hösten och våren. Men har fortfarande inte köpt den. Den kostar ju inte precis 400, den kostar ju faktiskt 700! Tänkte att jag har ju tillräckligt med tröjor, att jag inte behöver fler. Men trivs så himla bra med min lila så varför inte liksom. Så på önskelistan kan det åtminstone vara med så får vi se hur det blir. Den är snygg i alla fall och jag älskar adidas! ;)  



2. Som sagt har jag blivit helt fast i serien Vampire Diaries. Nu vill jag läsa böckerna också. Dock finns de inte längre att få tag i på svenska har jag hört. Men vad gör det? Tänkte ändå att det kan vara bra att läsa dem på engelska med tanke på att jag måste börja vänja mig om jag nu ska tillbringa ett år i USA. ;)



Volym 1 (Innehållande både första och andra boken)



Volym 2 (Tredje och fjärde boken)

Det finns ju fler men tänkte att man kan ju börja med de första och se om de är bra först.


2. Om man fyller år den 20 mars så måste man ju nästan önska sig New Moon som kommer ut på dvd samma dag. Dock har jag redan förbeställt den men mamma frågade om hon kunde betala den och ge den till mig i födelsedagspresent istället. Visst. Fast då vet jag ju redan vad jag ska få, men skit samma.




Men i slutändan är det ändå tanken som räknas.
Ha en bra tisdag!
/ n

Kommentarer
Postat av: Marie

ååh jag älskar adidas tröjor! :D Dom är så sköna och så snygga! :) Synd att dom, som du säger, kostar rätt mycket :( annars hade min garderob varit proppfull med såna! :)



svar på din fråga: Ja det har jag med hört! Dem skrev även det i sin ansökan :) Så det är ju ett stort plus! Jag har alltid varit nyfiken på den staden så det är nice! Barnen består av en två pojkar på 5 och 8 (som även var bästa vänner, naww) och en flicka på 9! :)

2010-03-16 @ 11:13:58
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja verkligen! Ja det hoppas jag, i alla fall bättre än min första match haha! :/

2010-03-16 @ 14:08:12
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Ja jag söker med Cultural Care men jag har börjat fundera på om man ska kolla upp andra. Jag har tittat lite men kommit fram till att Cultural Care verkar bäst och billigast. Men jag vet inte. Jag tror inte att jag orkar byta nu ändå när man har gjort intervju med dom och så. :)

Ja gud va kul om man hamnar på samma plan och kanske nära varandra i USA. Jag vill att det ska bli så med någon som man har haft kontakt med såhär här i Sverige innan man åker. Vore grymt ju! :D

Åker du med CC?

2010-03-16 @ 14:38:55
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja precis! Och det är därför jag tycker att det skulle vara så skönt och kul att bo i närheten av någon som man har pratat med här hemma. :)

2010-03-16 @ 15:53:52
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ska du till Stockholm? Vart bor du? :)

2010-03-16 @ 23:20:24
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0