En underbar tisdag!

"Jag har verkligen haft en bra dag!"

Malins lilla kommentar när jag mötte henne runt sjön under joggingturen. Och jag håller verkligen med henne om det. Tisdagen den 2 mars har varit en kanondag! :)
Varför?
Det kan ju bero på att vädret bara ha varit för underbart. Strålande solsken som lyser upp den vackra snön. Så länge det är såhär vackra dagar struntar jag i om det är 6 grader kallt och en meter snö.. 
   Men sedan har jag också Spa07 att tacka, främst ni som var med på idrottslektionen. Haha, so crazy, det är ni! Men det gjorde verkligen hela min dag, plus vädret som sagt. 


Bilden är inte tagen idag, men dagens väder har varit lika underbart som det var i onsdags.


Spa07 rock Brinellgymnasiet!


Jag och Malin snackade om vi borde beställa tröjor med sådant tryck på. Skulle vara rätt coolt, eller hur? ;) Tycker verkligen om min klass. Känns avslappnat och bra, man får tycka och tänka som man vill och allas åsikter accepteras utan att någon trycker ner den direkt. Alla har vi höga ambitioner, vilket är bra eftersom det är lättare att drivas med då. Samtidigt kan allt ibland bara vara för flummigt och bjudas på många härliga skratt. Så ja, helt klart borde vi ha en sådan tröja! ;)


Dock lite negativt för idag är att jag fick veta att studentfesten på fredag kommer att ställas in. Hallå! Jag som köpt pyjamas och allt bara för den kvällen. Men ja, ja den kan jag ju använde ändå i och för sig. Har faktiskt på mig den nu, myyyys! :)
   Men ändå, hade ju sett fram emot det! Bara hoppas att man kan till det nya datumet som sätts sen. Vill ju gärna hinna gå på åtminstone EN studentfest innan studenten.
    Men det finns en fördel med att festen ställs in på fredag och det är att jag får tid till annat. Mina alternativ för fredagkväll är nu: 

1. Passion! Börjar på fredag klockan 7, Missionkyrkan, Nässjö.
2. Skriva på romanen..
3. Au-pair video 
4. Engelskauppsatsen


Det lutar år alternativ 2, då tiden börjar bli knapp. Möjligtvis i kombination med alternativ 1 om jag hinner. Passion kan man ju bara inte missa.. ;) Ska dit på lördag har jag tänkt mig men kan ju vara kul att gå dit en sväng på fredagen också. Au-pair videon får nog vänta lite till, tills jag känner att jag har tid över.

Ha det underbart!
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0