Video

Har funderat på om jag ska göra en au pair video ändå... Trodde verkligen inte att jag skulle vara en av de få som fick familj innan man ens laddat upp videon. Men se där så tur man har. Hade ju börjat så fint med förberedelserna så att jag nästan såg fram emot det. Har aldrig gjort någon video heller. Verkar ju kul! Funderar på att göra en mer personlig video kanske, just till familjen. Vad tycker ni om den idéen? I så fall kanske jag tar mig tid att göra det på lovet... Om jag hinner.

För övrigt så ser mitt påskolv ut såhär: Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg.

Puh. No rest! Suck. Skolan dödar! Mjo, ibland känns det så. Och jag är såååå trött på att det aldrig verkar ta slut!  
 Måste göra: Engelska (Seminarie förberelse + bok), Svenska(Talet + finputsa den argumenterade texten), Psykologi(repetera inför diskussionen), Projektarbete(Finjustering innan tryckning), Matte(PROV!), Planera studenten, läkarbesök i jkpg (angående min näsa) och en massa mer.

Dessutom MÅSTE jag träffa Elina som kommit hem idag!! Och så ska jag vara på dagis två dagar, MINST! Mitt lov är redan fullbokat skulle man kunna säga.

GE MIG FRIHET NU! Studenten är efterlängtad !
Nu ska jag sluta att klaga och sticka till gymet istället!
Hejsvejs!

/ n



Kommentarer
Postat av: Marie

Ja men det låter inte som en dum idé! :) Jag fick faktiskt lite sug att göra det också efter du skrev det. Det är ju bara roligt! :) Tror nog att dom hade uppskattat det! :D

2010-03-31 @ 16:47:15
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det med din näsa?

2010-03-31 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0