Au Pair Training School !

Tänkte göra lite "reklam" för den här Facebookgruppen som Marie skapade för ett tag sedan. För alla oss au pairer som kommer befinna oss på au pair skolan den 16-20 augusti! Så joina där om det gäller er! ;) Längtar!

http://www.facebook.com/culturalcarese?v=wall#!/group.php?gid=115807155111501&ref=ts 



Ska åka in till Jönköping idag och handla lite på Ikea med Malin till Projektarbetets dag. Vi får en medresenär med oss, nämligen Issa som ville springa runt lite på A6. :) Vi ska försöka hinna luncha där också innan vi åker hem och pluggar. Har haft fullt upp hela helgen. Men jag gillar det starkt! Och idag är det kanonväder och jag njuter till fullo av livet!
/ n

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK!! Det känns otroligt bra! De bor precis uppe i toppen av Staten Island i New York (ungefär 5 minuter till färjan) och sen är det 20 minuter med färja in till Manhattan :D Titta på karta!! :P



Ja det gick väldigt fort men allt kändes så bra så jag hittade inte riktigt någon anledning till att inte åka till dem och vi tyckte båda två att allt kändes bra, så då kunde vi lika gärna säga ja till varandra :D



Jag kan skicka ett mail till dig ikväll för jag vet inte riktigt hur mycket jag kan skriva ut på bloggen och internet och allt vad det är, så ikväll kommer det ett mail :)

2010-05-02 @ 16:01:26
Postat av: Emma

Den förra kommentaren var min ;)

2010-05-02 @ 16:02:01
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Elin ♫ ☮

Förstår det, studenten var helt undebrar :D skulle gärna göra om det igen :D Jag pluggar Katastrofmedicin på Umeå universitet och jobbar på Ica maxi :P



Jag har addat dig på msn nu, vi ser väll när du är inne :)

2010-05-02 @ 19:46:15
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0